טקסט הודעת פורום
| 10/5/2011 9:45:00 PM |
|
נושא: ממיר פדל קליט לרגיל תאריך: 10/5/2011 9:45:00 PM
מחבר/ת: גבריאל סעדה
שלום לכולם!!
מישהו יודע למה המוצר הזה כ"כ יקר??? http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=61_70&products_id=705
הבנתי שיש למוצר דומה מפלסטיק מישהו יודע איפה???
|
חזרה לפורום |
|
|