טקסט הודעת פורום
| 10/11/2011 4:39:00 AM |
|
נושא: נגנבו אופני KONA STUFF בתל אביב תאריך: 10/11/2011 4:39:00 AM
מחבר/ת: מורן מורן
אופני KONA מידה S שחורות. עם פדלים בצבע צהב וגריפים חומים של IDO. באיזור רוטשילד ( הגנבים רכבו לאיזור התחנה המרכזית/דרום תל אביב). אם מישהו ראה, שמע, תפס אני יותר מאשמח לקבל מידע. תודה מראש.
|
חזרה לפורום |
|
|