נושא: המלצה לאופנים תאריך: 10/11/2011 10:31:00 AM
מחבר/ת: עמיר פלד
שלום,
לדעתי כל האופנים שהצגת מעולים.
תבחר לפי נוחות בין:
הסטמפג´מפר קומפ ל - TREK FUEL EX8 או ל - TREK FUEL EX9 או ל -TRANCE X1
כולם מהווים בחירה מצויינת. אם אתה רוכב אגרסיבי וטכני כולל קפיצות
וכמעט לא רוכב XC הייתי הולך על הגיאנט.
אם אתה רוכב לא ממש אגרסיבי ובשילוב XC ואתה קופץ בגבהים של כחצי מטר לך או
על הסטמפי קומפ או על הטרק שניהם מצויינים והבחירה ביניהם לדעתי צריכה להיות לפי
הנוחות.
אם אתה מסתכל על כדאיות עיסקה כלומר לקבל תמורה טובה ביותר עבור הכסף הייתי הולך על
הסטמפי. אפשר להוציא אותם בפחות מ -10K.
הנקודת חולשה שלהם היא עדינות ברכיבה אגרסיבית כולל קפיצות גבוהות
ממטר הגלגלים שלהם יכולים להתעקם.
נקודת החוזקה שלהם היא שלא צריך לשדרג כלום במעמד הקנייה ומומלץ לעשות להם טיובלס
(הם מגיעים עם הכנה) בעלות של כ - 150 ש"ח בלבד.
בטרק צריך לעשות שידרוגים קטנים במעמד הקנייה כמו החלפת צמיגים ועוד.
נקודת החולשה של הגיאנט והטרק מול הסטמפי היא המחיר.
הם עולים יותר.
אם המחיר לא מהווה בעייה אני חושב שהגיאנט מעולים לרכיבת TRAIL ופחות לרכיבות XC.
הטרק אחרי שידרוגים מינימלים טובים גם ברכיבת TRAIL וגם ברכיבת XC.
בהצלחה
עמיר פלד
|