הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/11/2011 1:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ofir dado עם תוכן  ANTHEM
נושא: ANTHEM תאריך: 10/11/2011 1:02:00 PM
מחבר/ת: ofir dado

היי,
קודם כל תודה על התשובה המפורטת.
אני לא רוכב יותר מדי אגרסיבי ולא קופץ מטר, אבל אני עולה בשביל לרדת,
הרכיבות שלי לא מתאפינות בהרבה קילומטר אלא במעט קילומטרים עם הרבה עליות וירידות.
הייתי שמח בנוסף לשמוע את דעתך על ה- ANTHEM של GIANT
שוב תודה על העזרה
אופיר


חזרה לפורום