נושא: ANTHEM תאריך: 10/11/2011 1:02:00 PM
מחבר/ת: ofir dado
היי, קודם כל תודה על התשובה המפורטת. אני לא רוכב יותר מדי אגרסיבי ולא קופץ מטר, אבל אני עולה בשביל לרדת, הרכיבות שלי לא מתאפינות בהרבה קילומטר אלא במעט קילומטרים עם הרבה עליות וירידות. הייתי שמח בנוסף לשמוע את דעתך על ה- ANTHEM של GIANT שוב תודה על העזרה אופיר
|