הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/11/2011 1:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמיר פלד עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 10/11/2011 1:17:00 PM
מחבר/ת: עמיר פלד

שלום אופיר,

האנת´ם ממוקדים יותר לכיוון XC לרכיבות נפח ארוכות לתחרויות ולרכיבה לא טכנית.

כלומר יותר מכוונים לשבילי קק"ל לבנים 4X4 ולסינגלים לא מאוד טכניים.

הם אופנים מעולים אך לדעתי לא מתאימים לאופי ודרישות הרכיבה שלך.

אם אני מבין נכון את המשפט בלי הרבה קילומטרים עם הרבה עליות וירידות אתה מתכוון

לסינגלים טכניים. אם לא הבנתי נכון אז תקן אותי.

בגלל זה לא המלצתי על אנת´ם בשבילך.

בהצלחה

עמיר פלד


חזרה לפורום