הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/11/2011 1:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  y y עם תוכן  2 שאלות (ספידומטר ורעש שרשרת) ....
נושא: 2 שאלות (ספידומטר ורעש שרשרת) .... תאריך: 10/11/2011 1:18:00 PM
מחבר/ת: y y

לגבי כיוון ספידומטר לאופניים ...הבנתי שהגלגל שלי קוטר 26 מידת M משמע 18 ?
משמע כאשר מחליף בטריה וזה מתאפס אני מכניס את הנתון הראשוני הנ"ל : "1826" או הפוך
2618" ? ולמה בכלל צריך מדד לשילדה גם ? :suss:

שאלה שניה ...בAVALANCH 2.0 שלי בניגוד לENDURO כאשר אני מפסיק את פעולת הדיווש
האופניים שקטות לחלוטין בנסיעה ( אין את הרעש הידוע של השרשרת ..ה"תיק תיק תיק"..)
(תענוג השקט הזה ברכיבה ב1 בלילה !!) :)
איך אני גורם לזה גם בENDURO ? מה להחליף\לכוון\להוציא\לגרז .....?

תודה חג שמח !!! :rating:


חזרה לפורום