נושא: 2 שאלות (ספידומטר ורעש שרשרת) .... תאריך: 10/11/2011 1:18:00 PM
מחבר/ת: y y
לגבי כיוון ספידומטר לאופניים ...הבנתי שהגלגל שלי קוטר 26 מידת M משמע 18 ? משמע כאשר מחליף בטריה וזה מתאפס אני מכניס את הנתון הראשוני הנ"ל : "1826" או הפוך 2618" ? ולמה בכלל צריך מדד לשילדה גם ? :suss:
שאלה שניה ...בAVALANCH 2.0 שלי בניגוד לENDURO כאשר אני מפסיק את פעולת הדיווש האופניים שקטות לחלוטין בנסיעה ( אין את הרעש הידוע של השרשרת ..ה"תיק תיק תיק"..) (תענוג השקט הזה ברכיבה ב1 בלילה !!) :) איך אני גורם לזה גם בENDURO ? מה להחליף\לכוון\להוציא\לגרז .....?
תודה חג שמח !!! :rating:
|