נושא: 2 תשובות :) תאריך: 10/11/2011 11:23:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
ספידומטר: לא ציינת איזו מידה אתה צריך להכניס אבל ברוב המקרים זהו היקף הגלגל במילימטרים. תוכל למדוד בקלות: 1. תסיע את האופניים על הרצפה עד שונטיל הגלגל יפנה ישירות לקרקע (מאונך לקרקע) 2. סמן נקודה זו 3. תסיע את האופניים לפנים או לאחור עד שונטיל אותו הגלגל יפנה ישירות לקרקע שוב (סיבוב אחד של הגלגל) 4. מדוד את המרחק בין שתי הנקודות והמר למילימטרים - זו המידה שיש להזין בהגדרות הספידומטר (באופני הרים עם גלגלי "26 אמור להיות בקירוב מספר בין 2000 ל-2100 שתלוי בנתוני החישוק ובנתוני הצמיג שלך)
פריילוף: באופני ה-GT ככול הנראה יש לך מאחור טבור אופן (נאבה) של שימאנו מרמת אליביו או דאור (או משהו מקביל ברמתו). הפריילוף במקרה הזה די שקט ואתה ככל הנראה לא שומע אותו במהלך הרכיבה. לעומת זאת ב-ENDURO נאבה רועשת יותר ושם כל פעם שאתה מפסיק לדווש אתה מרגיש ושומע את רעש התיקתוק (לפי תגובות אחרות שלך ה-ENDURO מודל 2004 ולפי התמונה שצירפת שם לא נראה שהחליפו להם גלגלים אי פעם וכנראה גם לא בוצע טיפול בנאבות). לדעתי, תוכל להקטין מעט את הרעש ע"י טיפול וגירוז הפריילוף ועל הדרך טפל גם במיסבי הנאבה.
בהצלחה
|