הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/12/2011 2:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Freakazoid עם תוכן  Cube Fritzz - מי מכיר?
נושא: Cube Fritzz - מי מכיר? תאריך: 10/12/2011 2:58:00 PM
מחבר/ת: Freakazoid

שלום,

יש לי האופציה לרכוש Cube Fritzz 2010 במחיר סביר. אחרי מחקר קצר ברשת ראיתי שמדובר באופניים שזכו לביקורות טובות. ככל הנראה מדובר באופניים אגרסיביות שיודעות לעשות AM לא פחות טוב מאשר שבילים וסינגלים מהירים. יחד עם זאת יש להן את החיסרון של בעייתיות קלה בהחלפה של מוט אוכף ומעביר קדמי עקב ייחודיותו של המתלה האחורי.

אני מעוניין בחוו"ד של מישהו שמכיר את האופניים הללו ו/או רכב עליהן.

תודה.


חזרה לפורום