הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/12/2011 6:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עודד עם תוכן  כמה שאלות...
נושא: כמה שאלות... תאריך: 10/12/2011 6:03:00 PM
מחבר/ת: עודד

דבר ראשון לגבי המזלג שלי, יש לי מרזוקי בומבר xc600 ata וראיתי מדריך מצולם מפורט כיצד לבצע טיפול והחלפת שמן ואטמים. אני בעל חוש טכני מפותח וסה"כ באמת שלא נראה לי מורכב מידי... רציתי לשאול האם כדאי לי לנסות או שאפילו לא להתחיל עם זה?
מעבר לכך מישהו יודע באיזה שמן משתמשים בבולמים\בבולם הספציפי?

דבר שני מה אני צריך לוודא מבחינת תאימות אם אני רוצה להחליף קראנק (כולל פלטות)?
תודה וחג שמח.



חזרה לפורום