נושא: הקפצה... תאריך: 10/13/2011 10:07:00 AM
מחבר/ת: Elyakim BH
פתחנו גם דף בפייסבוק... למי שרוצה... או השתתף שנה שעברה ורוצה לראות תמונות להלן הלינק:
https://www.facebook.com/pages/%D7%9E%D7%A8%D7%95%D7%A5-%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%A8%D7%9E%D7%AA-%D7%99%D7%A9%D7%99-%D7%A2%D7%A9-%D7%A8%D7%A4%D7%99-%D7%91%D7%9F-%D7%97%D7%A7%D7%95%D7%9F/112330848856207
|