נושא: שלום חברים, בנוגע לבניית סינגלים בנשר :) תאריך: 10/13/2011 7:01:00 PM
מחבר/ת: nisan arz
שלום חברה,
אני וחבר שלי מצאנו שטח קטן ומעולה בנשר והתחלנו לבנות סינגל.(עם הרבה פוטנציאל)
ראינו שזוהי עבודה קשה הדורשת המון זמן ומוטיבציה.
לכן אני פונה לקהל הרוכבים האהוב, שאם במקרה מישהו מעוניין לתרום מזמנו היקר לטובת הנאה של אנשים רבים ולסיפוק אישי.. אז אנא ליצור איתי קשר במייל לפרטים נוספים ומדוייקים יותר :)
נ.ב רצוי בחורים בגילאי 18 +
תודה רבה , ניסן. ( [email protected] )
|