נושא: אומנם חנות אבל.... תאריך: 10/14/2011 10:39:00 AM
מחבר/ת: בוטקיה ישראל
הי LYON, גם אנחנו בתור בעלי חנות תמיד שואלים שאלות כדי להתאים את סגנון הרכיבה ורמת הרכיבה לכלי האופטימלי. אז השאלה היא כאמור, איפה אתה מעוניין לרכב בעיקר, מאחר ורמת הרכיבה שלך היא יחסית בסיסית לפי מה שאתה אומר אין צורך לקפוץ לכלים יקרים במיוחד. עדיף להתחיל מפשוט לקנות אופניים טובים ברמה מתאימה ולהשקיע את שאר הכסף באוויזרי בטיחות ונוחות שמסביב, כמו מיגון (קסדה טובה) וביגוד נוח.
שתהיה רכיבה נוחה ובטוחה!!!
|