טקסט הודעת פורום
| 10/15/2011 12:20:00 PM |
|
נושא: המלצה לאופניי ש"מ עד 6000 ש"ח תאריך: 10/15/2011 12:20:00 PM
מחבר/ת: אלון מור
אהלן ,אני רוכב היום על אופניי TREK ז"ק ,וממש רוצה להתקדם לש"מ .עיקר הרכיבה שלי היא XC כך שאתם מבינים גם לפי התקציב בכותרת שלי שאני מחפש המלצות לאופני ש"מ למתחילים... אודה לתגובות.רכיבה מהנה...
|
חזרה לפורום |
|
|