נושא: בכיף, תמיד פה לשרותך תאריך: 10/17/2011 1:47:00 AM
מחבר/ת: זיו פרץ
ועכשיו ברצינות. אנחנו באמת תמיד פה (טוב נו... כמעט תמיד) לעזור למי שצריך.
נתנו לך תגובה עוד באותו היום שפירסמת פה, וזה היה אפילו פחות מ-10 דקות אחרי שפירסמת.
כמו שאתה בטח מבין הפורום הזה לא ממש חי ולא מגיבים פה הרבה. יכול להיות שתקבל תגובה אפילו בעוד כמה ימים. אז מעט סבלנות.
ותגובה כמו זאת לדעתי לא תביא לך את התגובות שאתה מחפש.
חוץ מזה יכול להיות שלא מסתובבים בפורום הזה הרבה אנשים שגם הם התחילו בגיל מבוגר ולדעתי לצעירים שכאן אין את אותה נק מבט של אדם מבוגר ולכן לא קיבלת הרבה תגובות.
אתה יכול לפנות גם לפורום אופניים בתפוז, אני מאמין שיש שם יותר אנשים שיוכלו לעזור לך בנושא הזה.
אני מקווה שתמצא את מה שאתה מחפש ותהנה כמו כולנו מהרכיבה כי זה בעצם מה שחשוב.
|