נושא: אני אתייחס רק לסוגיית הבלמים תאריך: 10/17/2011 2:11:00 AM
מחבר/ת: זיו פרץ
לפי מה שזה נשמע אתה צריך להחליף רפידות, לעשות בלידינג, לכוון את הקאליפר ויכול להיות שאתה גם צריך להחליף את המתאמים אבל אני לא יכול לדעת בלי לראות מה הולך שם.
גם אם הרפידות לא שחוקות יכול להיות שצריך להחליף אותן כי לך תדע מה עבר עליהם ויכול להיות שהן ספוגות בשמן (שאם זה המצב ורכבו ככה הרבה זמן אז יכול להיות שתתעניין גם ברוטור חדש).
השמן ברקס תמיד מלא עד הסוף. אם הוא לא מלא עד הסוף אז מוסיפים, אם הוא ישן אז לא מוסיפים עושים בלידינג ומחליפים את השמן. דיי בלתי אפשרי להוסיף יותר ממה שצריך.
חוץ מזה שהייז סול הם לא הברקסים הכי טובים בעולם.
אם אתה רוצה אתה יכול להעלות תמונה ואז אולי נבין יותר טוב את המצב. אבל הכי טוב לדעתי ללכת לחנות שהם יראו מה הולך שם ויכוונו לך את הבולמים.
|