נושא: לא לרוץ כ"כ מהר! תאריך: 10/17/2011 8:46:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
הייז סול הם על הפנים. סבירים במקרה הטוב כאשר הכל מכוון. (מניסיון על האופניים שלי)
בבלמים הללו רק רפידה אחת מתקרבת לרוטור ואפשר לכוון את המרחק של הרפידה השנייה. את כל הקליפר אפשר להזיז עם הברגים שמחברים אותו למתאם.
אם אין נזילה לא צריך לרוץ ולעשות בלידינג.
אם רוצים להחליף כבר דיסק, רפידות ואולי מתאם... כבר עדיף לקנות איזה סט ידית+קליפר ד´אור. עם דיסק גדול יותר (לכוח עצירה עוד יותר גדול) ומתאם חדש לא יגיע ל-500 ש"ח (קדמי בלבד)
|