נושא: - תאריך: 10/17/2011 2:30:00 PM
מחבר/ת: איל שחר
תודה על התגובות! בינתיים אני לא מתכוון לשדרג שום דבר, רק קניתי את האופניים! אז אני מנסה להסתדר עם מה שיש. ממה שראיתי בשרשורים ישנים, אני מבין שיש ברקסים שאפשר למרכז את הרפידות על הרוטור (לשחרר איזה שני ברגים, ללחוץ על הידית ברקס ואח"כ להדק שוב) – מה שאצלי לא קיים? אני לא יודע מה זה מתאם, אצלי זה נראה שהקאליפר עצמו מחובר למזלג (עם שני ברגים, אבל נראה לי שיש להם רק מצב אחד – סגור עד הסוף). וחוץ מזה צריך לקרב אותן, אז כמו שאמר צחי, רק את הרפידה הקבועה אני יכול לקרב? איך עושים את זה? יש מאחוריה חור קטן (אפשר לראות בתמונה) אבל אין שם בורג, אלא הברגה. בכל זאת יש משהו שאני לא מבין. נניח שהצלחתי לכוון את הברקסים למצב האופטימלי במערכת המוגבלת הזאת (ונניח עם רפידות חדשות). עכשיו, כשהרפידות ישחקו, הן יהיו רחוקות יותר?? אפילו באופניים הישנים שלי היה אפשר לסובב בורג וזה קרב את הרפידות (וכמו שאמרתי, עם ה- sole זה מקרב לי גם את הידית). זה המצב?? איך זה בברקסים אחרים? לגבי הטיפולים השוטפים – קניתי את האופניים משומשים והם כנראה שכבו איזה 4 שנים ולא נסעו עליהם בכלל. אז אני מבין שאני צריך להחליף דחוף את הכל, שיהיה טרי (כי נזילות אין): השמנים בבולמים ונוזל הבלימה במעצורים?
|