נושא: ולגבי מרחק הרפידות מהציר תאריך: 10/17/2011 3:19:00 PM
מחבר/ת: איל שחר
אני מניח שפה בכלל אין על מה לדבר... אז רק אשאל אם בברקסים טובים יותר זה ניתן לכוונון, והאם אני צודק בכלל שהן צריכות להיות קצת יותר החוצה. בתמונה אפשר לראות שהן משפשפות כבר את ה"שפיצים"/"רגליים" של הרוטור, ומפספסות את השוליים שלו.
|