הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/17/2011 3:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בוטקיה ישראל עם תוכן  רשמתי לך הודעה פרטית
נושא: רשמתי לך הודעה פרטית תאריך: 10/17/2011 3:51:00 PM
מחבר/ת: בוטקיה ישראל

כמו שאמרתי, חשוב שתהיה תאימות לגודל ולסגנון,
אופני ש"מ לצרכים שלך עלולים להיות OVERKILL ולא בטוח שיש טעם להשקיע את ההפרש הזה בשביל אופניים שבעיקר ישמשו להתניידות במרחבים עירוניים.
כנ"ל אין ממש טעם להשקיע סכומים גבוהים בשביל זה. אבל זה משפיע על רמת המכלולים, ובמידה ותרצה בעתיד לרדת לשטח תמיד טוב שיש מכלולים חזקים יותר ואמינים יותר.

בהצלחה ותתחדש.


חזרה לפורום