נושא: לגבי קיצור מוט אוכף. תאריך: 10/18/2011 9:26:00 AM
מחבר/ת: nisan arz
שלום חבר´ה. רציתי לדעת אם אפשר לבצע קיצור מוט אוכף ביתי. כלומר אני רוצה להוריד איזה 5ב"מ מהמוט מכוון שהוא נעצר לי גבוה מדי( שזה מוביל אותי לשאלה נוספת.. למה בכלל זה עוצר אותי? יצרנים עושים את המוט עבה יותר לקראת הסוף? או שמה הגליל בשילדה שאליו נכנס המוט צר יותר לקראת הסוף?)
תודה על המענה :)
|