הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/18/2011 10:22:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nisan arz עם תוכן  שאלה לגבי בולם fox talas 160
נושא: שאלה לגבי בולם fox talas 160 תאריך: 10/18/2011 10:22:00 AM
מחבר/ת: nisan arz

שלום חבר´ה.
ברשותי בולם fox talas 36 rc
כהקדמה, יצא לי לדבר עם אחד המכונאים בסינגלטרק שאפשר לשמן את הרגל השמאלית של הבולם ( הרגל עם השמן) עצמאית בבית.
רציתי לדעת אם מישהו עשה דבר כזה בעבר? ואם כן איפה אפשר לרכוש את הסוג המיוחד של השמן שמכניסים?
וכמובן אם יש איזשהו מדריך לביצוע הפולעה ? :P

תודה רבה לעונים! :)


חזרה לפורום