נושא: שאלה לגבי בולם fox talas 160 תאריך: 10/18/2011 10:22:00 AM
מחבר/ת: nisan arz
שלום חבר´ה. ברשותי בולם fox talas 36 rc כהקדמה, יצא לי לדבר עם אחד המכונאים בסינגלטרק שאפשר לשמן את הרגל השמאלית של הבולם ( הרגל עם השמן) עצמאית בבית. רציתי לדעת אם מישהו עשה דבר כזה בעבר? ואם כן איפה אפשר לרכוש את הסוג המיוחד של השמן שמכניסים? וכמובן אם יש איזשהו מדריך לביצוע הפולעה ? :P
תודה רבה לעונים! :)
|