נושא: טיפול בבולם תאריך: 10/18/2011 10:49:00 AM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי
שלום אני ברמה האישית חוץ מלנקות את הבולם לאחר כל רכיבה בין טיםול לטיפול לא נוגע בכלום . פעם בשנה לוקח זאת למעבדה , עושה טיפול וזהו . לאומת זאת אני מכיר הרבה חברים שעושי טיפול עצמאי בבית . לטובת זה נדרשים כלים מסוימים + קיטים של אטמים ושמן . אפשר לרכוש כאן : http://sheeep.co.il/he-SaleAndKits-Fox.aspx או ב EBAY . כמ כן יש סרטי הדרכה גם באתר FOX וגם בYOUTUBE . פשוט תחפש http://www.youtube.com/results?search_query=fox+talas+36+service&aq=8&oq=fox+talas+ בהצלחה !
|