נושא: כיוון תאריך: 10/18/2011 11:03:00 AM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי
לפי תמונה אני לא מצליח לזהות את הדגם של הבלמים ואני לא מכיר . אולי בכל זאת תתייץ בחנות אופניים . על זה לא לוקחים כסף :) בולם הייתי ממליץ לבצע טיפול . בלמים - יש לראות את העבודה שלהם . בדרך כלל החלפת שמן בבלמים זה נדיר . אני 3 שנים לא נגעתי כלום .
|