טקסט הודעת פורום
| 10/18/2011 10:29:00 PM |
|
נושא: שריפת רפידות תאריך: 10/18/2011 10:29:00 PM
מחבר/ת: איל שחר
בהמשך לשאלות שלי לגבי כוונון רפידות הבלימה, קראתי שבשביל לטפל בהן ולנקות אותן, צריך לשרוף. מה הקטע?? למה זה טוב? ו(אם תצליחו לשכנע אותי שזה נחוץ) איך עושים את זה?
תודה, איל
|
חזרה לפורום |
|
|