הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/19/2011 10:56:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ofir dado עם תוכן  stampjumper elite
נושא: stampjumper elite תאריך: 10/19/2011 10:56:00 AM
מחבר/ת: ofir dado

היי עמיר,
רק רציתי להגיד שוב תודה, לקחתי את עצתך ובסוף לקחתי את הסטאמפ עלית
לאחר מבצעי סוף עונה יצא ממש מחיר טוב, אני אמור לקבל אותם בשבוע הבא.
המון תודה אופיר.


חזרה לפורום