הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/19/2011 11:04:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ofir dado עם תוכן   מאניטו דרייק סופר אייר אבסולו
נושא: מאניטו דרייק סופר אייר אבסולו תאריך: 10/19/2011 11:04:00 AM
מחבר/ת: ofir dado

היי,
אני רוכב על מרידה TM 900 עם בולם קידמי של מאינטו דרייק.
כבר שנתיים שאני רוכב על האופניים ומאושר מהם.
אבל לא עשיתי אף פעם טיפול לבולם - רציתי לדעת כל כמה זמן מומלץ לבצע טיפול ואצל מי.
חייב לציין שהבולם עובד אחלה.
הסיבה שלא לקחתי אותו לטיפול קודם היא שאני חושש שרוזן יפתחו לי אותו ויעשו שטויות
(לאחי יש את אותו בולם והם כמעט הרסו לו אותו)
בכל אופן אתמול רכשתי סטאמפגמפר עלית (מקבל אותם בשבוע הבא) והמרידה יעברו לחבר טוב שלי ועל כן הרצון בטיפול
אודה לעצתכם בנושא.
אופיר


חזרה לפורום