נושא: ממליץ על 29 אינטש תאריך: 10/19/2011 12:31:00 PM
מחבר/ת: רן לזר
ודים שלןם מידותי הינן פחטת או יותר כמידותיך מבחינת גובה/משקל אני רוכב מזה כשנה על אופני 29 אינטש מסוג ספשיאליזד הארד רוק אם כי לאחרונה שידרגתי לדגם מתקדם יותר ( stumpjumper 29.) ממליץ לך לבדוק כי בשנה האחרונה יצאו מספר דגמי 29 במסגרת התקציב שלך, ואם אתה חושב על טרק - תנסה את ה אקסקליבר של גרי פישר. לחילופין גם לGT , GIANT מרידה וספשיאליזד יש דגמי כניסה. כל עוד אתה לא מתכוון לקרוע את האופנים בשטח עד דק, האופנים והמכלולים יספקו חווית רכיבה מדהימה ויחזיקו לאורך זמן. אם אתה מתכוון לרכב שטח אגרסיבי , ממליץ להשקיע קצת יותר בבולם קדמי וגלגלים
בברכה
|