הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/20/2011 10:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ל ב עם תוכן  אופניים מחו"ל
נושא: אופניים מחו"ל תאריך: 10/20/2011 10:41:00 PM
מחבר/ת: ל ב

ערב טוב,
גם אני העלתי שאילתא בנושא וירדתי מזה-
רציתי להביא את הטאוקלי כי הופסק היבוא שלו לארץ.
העסק בעייתיגם בהמשך אם נתעלם לרגע מהמיסים ושאר ההוצאות הנלוות עד שתקבל אותם.
כל הסוגיה של להפעיל את האחריות במקרה הצורך עושה את זה ללא משתלם.
יתרה מכך ובמקרה של הטאוקלי - יש גם בעיה של חלקי חילוף ולך תמצא דילר אמין ועוד ועוד.
בקיצור-תבדוק מכל הכוונים לפני שתקבל החלטה
בהצלחה וחג שמח


חזרה לפורום