נושא: ג´יינט טרנסX או סנטה קרוז האקלר תאריך: 10/20/2011 11:47:00 PM
מחבר/ת: נבו FVI
היי, אני מחפש אופני שבילים~AM,
גם לרכיבות נפח לכושר וגם לתת בראש בסינגלים אגרסיביים יחסית (חורשן/מענית/גליקסון ועוד..)
הג´יינט (שנת 2008 במצב טוב) באות עם איבזור אגריסיבי יחסית: סט גלגלים הלו פרידום פרו בולם קדמי פוקס פלואט R36 מקוצר ל140 מ"מ כידון כרומג שיפטרים ומעביר אחורי X7. קראנק RACE FACE DEUS XC בולם אחורי של ג´יינט, (לפי מה שהבנתי באותה הרמה של הפלואט R)
הסנטה קרוז (שנת 2009 מצב מצויין): בולם אוויר אחורי FOX RP23 בולם קידמי FOX VANILLA RLC 140 (ציר 15 אם אני לא טועה) ברקסים Avid juicy 7 מעביר אחורי XTR מעביר קדמי XT קראנק חלול TRUVATIV STYLO חישוקי מאביק עם נאבות של שימנו XT
אז איזה אופניים עדיפים לצרכים שלי?
|