נושא: למה אתה רוצה לשרוף את הרפידות? תאריך: 10/21/2011 3:33:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
לדעתי זה ממש לא חובה. אם זה טיפול שוטף. אני גם מעולם לא שרפתי רפידות, אם הן מגיעות למצב של הרס כלשהו אני מחליף (לא קורה לי הרבה, רק משחיקה כרגע)
אם נשפך עליהן שמן אז זה כבר סיפור אחר. אתה גם יכול לשייף אותן מעט עם נייר שיוף דק-דק.
מכיוון שלא עשיתי את זה אני לא יודע איך עושים את זה אבל אם אני זוכר נכון יש מדריכים באינטרנט ואפילו באתר הזה יש אם אני לא טועה.
|