נושא: יעוץ בנושא שדרוג Specialized P1 AM תאריך: 10/21/2011 3:49:00 PM
מחבר/ת: אלכס פל.
יש ברשותי מזה כשנה את הP1 http://www.specialized.com/us/en/bc/SBCBkModel.jsp?spid=47511&menuItemId=0 האופניים לא איכזבו אותי ,אך בסינגלים מסויימים הייתי רוצה יכולת בלימה טובה יותר ומהלך בולם קדמי גדול יותר. ברצוני לשדרג את האופניים , החלפה לגלגלים שיתמכו בלמי דיסקים, התקנת בלמים הידראולים , החלפת הבולם הקדמי.. ברצוני לקנות את רוב החלקים יד-שניה. הייתי מאוד שמח לקבל המלצות לחלקים , כמו כן לא הצלחתי למצוא את המידות הנאבות, כדי לחפש גלגלים חלופיים :( . תקציב כ2000 ש"ח.
|