נושא: שדרוג תאריך: 10/21/2011 4:05:00 PM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי
אלכס שלום קודם כל בשדרוג כזה כדי לבחון אופציה של מכירת אופניים שלך ורכישה של זוג אחר עם תוספת כסף . גלגלים + ברקסים + בולם זה הוצאה די גדולה שנית , יש לבדוק מהו הבולם המתאים לשלדה שלך. התקנת בולם לא מתאים יכולה לפגוע באופניים ולגרום לשבירת שלדה במידה ובכל זאת תרצה המלצות תפרת קצת יותר מהו סגנון רכיבה שלך www.velik.org
|