הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/21/2011 4:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ולד קוזמינסקי עם תוכן  שדרוג
נושא: שדרוג תאריך: 10/21/2011 4:05:00 PM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי

אלכס שלום
קודם כל בשדרוג כזה כדי לבחון אופציה של מכירת אופניים שלך ורכישה של זוג אחר עם תוספת כסף .
גלגלים + ברקסים + בולם זה הוצאה די גדולה
שנית , יש לבדוק מהו הבולם המתאים לשלדה שלך. התקנת בולם לא מתאים יכולה לפגוע באופניים ולגרום לשבירת שלדה
במידה ובכל זאת תרצה המלצות תפרת קצת יותר מהו סגנון רכיבה שלך
www.velik.org


חזרה לפורום