נושא: המשך תאריך: 10/21/2011 4:32:00 PM
מחבר/ת: אלכס פל.
1)סגנון הרכיבה שלי מגוון שילוב של XC וסינגלים תלולים(בעיקר בסינגלים אני מרגיש את המחסור בביצועים). 2)ערכתי בדיקה לגבי בולם Tora של Rockshox ועפ"י specialized אין בעיה עם בולמים עד 130mm. 3)בנושא החלפת אופניים, בדקתי את זה לעומק ומבחינת הביצועים שאני רוצה להשיג, להשקיע כ2000 ש"ח בחלקים יד-שניה -ישיגו את המטרה.
|