טקסט הודעת פורום
| 10/21/2011 5:15:00 PM |
|
נושא: קודם כל תודה תאריך: 10/21/2011 5:15:00 PM
מחבר/ת: רון בן חיים
עכשיו הגלגל האחורי הציר מחוזק ובדקתי את זה הדיסק עקום לא נראה ומרגיש דיי מחוזק. לגבי הבולם הפיץ´ הם 2010 והם אצלי כחצי שנה וממש לפני כמה ימים שמתי לב שהבולם מאותם מסלולים כמעט נטרק ושמדיי פעם יש יותר מדיי שמן שיוצא
|
חזרה לפורום |
|
|