הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/21/2011 5:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רון בן חיים עם תוכן  קודם כל תודה
נושא: קודם כל תודה תאריך: 10/21/2011 5:15:00 PM
מחבר/ת: רון בן חיים

עכשיו הגלגל האחורי הציר מחוזק ובדקתי את זה הדיסק עקום לא נראה ומרגיש דיי מחוזק.
לגבי הבולם הפיץ´ הם 2010 והם אצלי כחצי שנה וממש לפני כמה ימים שמתי לב שהבולם מאותם מסלולים כמעט נטרק ושמדיי פעם יש יותר מדיי שמן שיוצא


חזרה לפורום