הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/21/2011 11:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  יכול להיות ש...
נושא: יכול להיות ש... תאריך: 10/21/2011 11:29:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

הקאליפר לא מחוזק/מכוון?

חוץ מזה אתה בטוח במאה אחוז שהרעש בא מהדיסק? יכולות להיות אלף ואחת סיבות לרעש וזה יכול להשמע כאילו זה בא מהדיסק.

בנוסף נשמע כאילו הבולם לא מכוייל בשבילך ואולי אפילו צריך טיפול. כמה זמן הבולם לא עבר טיפול?

אתה קנית את האופנים מהחנות או יד"ש?


חזרה לפורום