טקסט הודעת פורום
| 10/22/2011 5:26:00 PM |
|
נושא: תשובה. תאריך: 10/22/2011 5:26:00 PM
מחבר/ת: רון בן חיים
לגבי הגלגל האחורי סידרתי את זה מצאתי שהמתאם עצמו היה משוחרר כמעט לגמרי חיזקתי אותו והסתדרה הבעיה. לגבי הבולם היום אחרי הרכיבה לא ייצא שמן בכלל אבל כן הוא עדיין רך מדיי
|
חזרה לפורום |
|
|