נושא: - תאריך: 10/22/2011 7:58:00 PM
מחבר/ת: איל שחר
נראה לי הגיוני שפעם-פעמיים בחיי הרפידה (או כשהיא מרעישה) כדאי להוציא אותה, להעיף ממנה לכלוך ופרורים שונים וגם לתת ליטוש עם נייר דק מאוד, כמו שכתבת וכמו שראיתי שכתבו במקומות אחרים. אבל ראיתי שכתבו גם לשרוף וזה כבר נראה לי פחות הגיוני ולכן פתחתי את השרשור הזה ושאלתי שאלות. תשובות לא קיבלתי.
|