נושא: המלצה על מנשא לאופניים לפוקוס סטיישן תאריך: 10/22/2011 11:12:00 PM
מחבר/ת: מיכל מושקוביץ
הי,
אני מחפשת מנשא לאופניים לרכב כך שיהיה הכי פשוט ןמהיר להרכיב עליו את האופניים.
אני די מסתבכת עם המנשא הפשוט מ- ACE שיושב על הבגאז´.
אני מחפשת מנשא ל-2 זוגות אופניים.
האם מנשא Thule EuroClassic G5 909 קל ופשוט ? אני בונה על זה שאקנה במחיר של עד 1000 שקל מיד שניה....
אני מעדיפה המלצה על מנשא כמה שיותר זול, אך אמין וקל לשימוש..
תודה, מיכל
|