הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/23/2011 7:31:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  כמה תשובות!
נושא: כמה תשובות! תאריך: 10/23/2011 7:31:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל

באופני כניסה כל אחד יעדיף את הזוג הראשון שהיה לו ולו הוא זוכר חסד נעורים :) :)
ולכן:
1) בדוק בחנויות הקרובות למקום מגורייך מה יש בהיצע. סביר להניח שתחזור אליהם לצורך כיוון ושאלות ולכן השירות הוא פרמטר חשוב מאוד.
2) סנן את הזוגות שעושים לך הכי כיף (בשפה במקצועית - מבחן ה"תחת") :D
3) חזור לכאן עם מספר דגמים - ממה שרשמת למעלה אני אוהב במיוחד את ה GT וחושב שהוספת כ 100 שח היא כדאית.

אם יש לך עוד שאלות - שאל :rating: :rating: :rating:

דני
BCR


חזרה לפורום