הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/23/2011 7:35:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  אסף מ"שיפ" בצומת בילו!
נושא: אסף מ"שיפ" בצומת בילו! תאריך: 10/23/2011 7:35:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל

טיפל לי באותו בולם בדיוק (על אותם אופניים, וגם אני מחליף בימים אילו לאחר 10,000 ק"מ של אושר :p :p :p :p :p )

דבר איתו - זה אמור לעלות בערך 300-350 ש"ח תלוי במצבו.
http://sheeep.co.il/he-Default.aspx

דני
BCR


חזרה לפורום