נושא: אסף מ"שיפ" בצומת בילו! תאריך: 10/23/2011 7:35:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל
טיפל לי באותו בולם בדיוק (על אותם אופניים, וגם אני מחליף בימים אילו לאחר 10,000 ק"מ של אושר :p :p :p :p :p )
דבר איתו - זה אמור לעלות בערך 300-350 ש"ח תלוי במצבו. http://sheeep.co.il/he-Default.aspx
דני BCR
|