נושא: עדיף לרכב עם כיוון התנועה תאריך: 10/23/2011 6:07:00 PM
מחבר/ת: איתמר 500watt
עדיף שהרכב יראה אותך מאשר שאתה את הרכב. וכאשר אתה רוכב נגד כיוון התנועה נכון שהרכב רואה אותך אבל המהירות התקרבות בינכם גבוהה ולכן יש לו פחות זמן להגיב, בניגוד לאם אתה רוכב עם כיוון התנועה המהירות התקרבות שמוכה יותר וכך יש לנהג הרכב יותר זמן להגיב.
|