נושא: שריפת רפידות תאריך: 10/24/2011 8:17:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל
אצלי משום מה רפידות מחזיקות די הרבה זמן ולכן אחת לכמה חודשים אני שורף אותן. ההגיון שלי אומר שהרפידות עם הזמן סופחות שמן שומן ולחות,אז נכון שחלק גדול מתאדה בהתחממות של עצם החיכוך והעצירה אך אני לא חושב שזה מזיק לבצע את התהליך,מה שגם הוא לא מסובך. אני שופך כוהל 80% על הרפידות (כשהן מחוץ לקליפר כמובן) ובזהירות רבה מצית אותן(זהירות הלהבה שפורצת לא ממש צפוייה) נותן לאש לדעוך ולאחר שהתקררו מחזיר אותן לקליפר.
|