הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/24/2011 9:21:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  תשובות
נושא: תשובות תאריך: 10/24/2011 9:21:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל

1.כמו שזה נשמע זה או שהדיסק לא מחוזק לנאבה או שהקליפר לא מחוזק
לשלדה טוב.
2.תלוי בן כמה הבולם והאם הוא נקנה עם האופניים? אם הוא בן מעל שנה
ואתה לא הבעלים המקורי אל תצפה לניסים.
אם האופניים חדשים יחסית יתכן והיבואן או החנות כן יטפלו במסגרת האחריות.
פייק 327 הוא בולם קפיץ הטיפול די פשוט ומצריך החלפת אטמים ושמן.


חזרה לפורום