נושא: תשובות תאריך: 10/24/2011 9:21:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל
1.כמו שזה נשמע זה או שהדיסק לא מחוזק לנאבה או שהקליפר לא מחוזק לשלדה טוב. 2.תלוי בן כמה הבולם והאם הוא נקנה עם האופניים? אם הוא בן מעל שנה ואתה לא הבעלים המקורי אל תצפה לניסים. אם האופניים חדשים יחסית יתכן והיבואן או החנות כן יטפלו במסגרת האחריות. פייק 327 הוא בולם קפיץ הטיפול די פשוט ומצריך החלפת אטמים ושמן.
|