הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/24/2011 10:10:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  לדעתי זה עוד יותר בעייתי
נושא: לדעתי זה עוד יותר בעייתי תאריך: 10/24/2011 10:10:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

כולנו ראינו מבדקים של מכוניות, מה קורה לאוטו כאשר הוא נכנס בקיר ב-50 קמ"ש. כאשר רכב נכנס באופניים ב-100 קמ"ש פלוס מינוס מהירות האופניים, זה לא ממש משנה לרוכב.

דבר נוסף אשר חשבתי עליו: מה הסיכוי להיפגע ממכונית? שדווקא כאשר השיכור/ישן/מסומם ליד אופניים הוא יכנס בהם? אי אפשר לרכוב בלי פנסים/נצנצים וכדומה אבל לדעתי הם "מזמינים" את הנהג הלא מודע (מהסיבות שנכתבו) הישר אל "המטרה המנצנצת"

כבר נאמר שרכיבת כביש יותר מסוכנת מ-FR ו-DH...
:dead:


חזרה לפורום