טקסט הודעת פורום
| 10/24/2011 8:49:00 PM |
|
נושא: קודם כל המון תודה גיא תאריך: 10/24/2011 8:49:00 PM
מחבר/ת: אריאל אלימלך
בנוגע למיסב זה בדיוק מה שאני עושה יכול להיות שאני לא משתמש במיסב הנכון או איכותי מספיק ??? אני לא כל כך בעניינים . בנוגע לבולם איך אני מחזק אותו? ובנוגע לבורג אני אשמח אם תעזור לי מאיפה אתה? אני מתל אביב
|
חזרה לפורום |
|
|