הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/24/2011 8:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל אלימלך עם תוכן  קודם כל המון תודה גיא
נושא: קודם כל המון תודה גיא תאריך: 10/24/2011 8:49:00 PM
מחבר/ת: אריאל אלימלך

בנוגע למיסב זה בדיוק מה שאני עושה יכול להיות שאני לא משתמש במיסב הנכון או איכותי מספיק ???
אני לא כל כך בעניינים .
בנוגע לבולם איך אני מחזק אותו?
ובנוגע לבורג אני אשמח אם תעזור לי מאיפה אתה? אני מתל אביב


חזרה לפורום