הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/25/2011 8:03:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  מיסב להדסט...
נושא: מיסב להדסט... תאריך: 10/25/2011 8:03:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל

קיימים שני סוגיי מיסבים להד סטים,
האחד מיסב סגור,זהו מיסב שבו אתה לא רואה את כדוריות המיסב.
השני מיסב פתוח ובמיסב הזה אתה רואה את כדוריות המיסב ולעיתים אף ניתן להחליפן.

כחלק בלתי נפרד מההסד מגיעים המיסבים היעודיים איתו,גם המיסב העליון וגם התחתון.
קשה למצוא מיסבים מחברה אחת המתאימים להד סט של חברה אחרת.
ולכן יתכן שאם רכשת את האופניים מיד שניה אולי הוחלף המיסב במיסב לא מתאים,אך זו השערה בלבד ולא בטוח שמשם נובעת הבעיה.
יש לראות את החולה על מנת לאבחן את המחלה.
אני מנתניה,אם אתה יכול שלח לי תמונה (אתן לך את המייל בה"פ) וניראה במה מדובר.


חזרה לפורום