נושא: אופניים לאשה תאריך: 10/26/2011 11:56:00 AM
מחבר/ת: אורי
שלום חברים אני מחפש אופני כניסה לרכיבת שבילים קלים עד בינוני לאשתי. גובה 152 גיל 44 בצעירותה נסעה הרבה על אופניים ונהנתה כך שייש סיכוי טוב שתהנה. תקציב- לא גבוה - באיזור ה1500 גודל S אבל אם יש אני מוכן לבדוק גם XS בגלל הגיל אני רוצה שיכוך מלא ובגלל התקציב אני מתלבט אם קפיץ בכסא יעשה את העבודה, אני מוכן לוותר על אופניים לנשים ולהתאים את הכידון והכסא ככל שניתן לסיכום האם ללכת על ז"ק מותג אבל עם קפיץ בכסא או "שיכוך מלא" מדבקה . או ששתי הרעיונות לא טובים ואני אצטרך להתאים לה שיכוך מלא ממותג ב4000 אורי
|