הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/26/2011 11:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל בוגנים עם תוכן  לדעתי
נושא: לדעתי תאריך: 10/26/2011 11:45:00 PM
מחבר/ת: אייל בוגנים

בתקציב הזה אתה תקבל אופני שיכוך מלא כבדות ולא איכותיות, לדעתי או שאתה מעלה את התקציב או שאתה קונה ז"ק איכותי מה שנראה לי יותר נכון היות ורכיבת שבילים קלים לא מצריכה שיכוך מלא, תתמקד במשקל האופניים ומערכות ההינע, לגבי ברקסים מספיק לך גם V ברקס (דרך אגב אשתי רוכבת על כאלו הרבה זמן ומאד מרוצה)


חזרה לפורום