טקסט הודעת פורום
10/28/2011 6:49:00 PM
.... .....
בעיה באופניים
נושא:
בעיה באופניים
תאריך:
10/28/2011 6:49:00 PM
מחבר/ת:
.... .....
שאני נוסע באופניים שלי אז בעליות או שיש איזה מכשול אז יוצא כזה קליק באזור של החיבור של הפדלים.... מה זה?
ואיך מטפלים בזה?
חזרה לפורום