טקסט הודעת פורום
10/29/2011 12:19:00 AM
עמרי זילברינג
כיסא קדמי לילד על x-caliber
נושא:
כיסא קדמי לילד על x-caliber
תאריך:
10/29/2011 12:19:00 AM
מחבר/ת:
עמרי זילברינג
אולי מישהו ניסה/הצליח להרכיב קדמי ל x-caliber 2011 ?
ואם הצליח של איזה חברה ואיך.
תודה
חזרה לפורום