הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/29/2011 12:19:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמרי זילברינג עם תוכן  כיסא קדמי לילד על x-caliber
נושא: כיסא קדמי לילד על x-caliber תאריך: 10/29/2011 12:19:00 AM
מחבר/ת: עמרי זילברינג

אולי מישהו ניסה/הצליח להרכיב קדמי ל x-caliber 2011 ?
ואם הצליח של איזה חברה ואיך.
תודה


חזרה לפורום